آلبوم های موسیقیسایر اخبارفرهنگی

آلبوم «اسکله چشمانت» منتشر شد

امید نعمتی خواننده و از اعضای اصلی گروه موسیقی «پالت» در تازه ترین فعالیت موسیقایی مستقل خود، آلبوم جدیدی را با همراهی محمد امین همایی پیش روی مخاطبان قرار داد.

به گزارش خانه موسیقی ایران، بسته مجازی آلبوم «اسکله چشمانت» به آهنگسازی محمدامین همایی و خوانندگی امید نعمتی و امین همایی با ترانه هایی از اهورا ایمان و امید نعمتی پیش روی علاقه مندان موسیقی قرار گرفت.

«چه کردی»، «من خواب دیده ام»، «اسکله چشمانت»، «خدا رحم کند»، «بغض و باران» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند. آلبومی که به نوعی در زمره آثار مستقل امید نعمتی فارغ از فعالیت های وی در گروه «پالت» به حساب می آید.

محمدامین همایی و امید نعمتی شهریور ماه سال ۱۳۹۹ بود که آلبوم «قبل پاییز، بعد پاییز» را در بازار موسیقی منتشر کردند. در این آلبوم امین همایی آهنگساز، امید نعمتی خواننده، احسان افشاری شاعر و امید اصغری میکس و مستر گروه اجرایی را تشکیل می‌دادند. ضمن اینکه «چیزی به من بگو»، «پاییز»، «بهشت غم‌انگیز»، «نایاب»، «برف»، «یادداشت» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود.

محمد امین همایی از جمله آهنگسازانی است که طی سال‌های اخیر به عنوان آهنگساز در برخی آثار موسیقایی ژانر موسیقی ایرانی و تلفیقی به خوانندگی هنرمندانی چون وحید تاج، محمدرضا نیازی، نوید نوروزی و تعدادی دیگر به فعالیت مشغول بوده است. این در حالی است که از او چندی پیش آلبوم «شهر جادو» در ژانر موسیقی ایرانی منتشر شد.

امید نعمتی نیز از جمله خوانندگان فعال حوزه موسیقی است که پس از خوانندگی در گروه «دنگ شو» به گروه موسیقی «پالت» پیوست و در این سال‌ها به عنوان آوازخوان اصلی این گروه مشغول به فعالیت است. وی علاوه بر همکاری با این گروه تک آهنگ‌ها و کنسرت‌های مستقلی را در همکاری با تعدادی از آهنگسازان و هنرمندان شناخته شده موسیقی ایران گذرانده است.

خوانندگی در آلبوم های «آقای بنفش – گروه پالت»، «شهر من بخند – گروه پالت»، «حرمان»، «تمام ناتمام – گروه پالت»، «نصف النهار مبدا – گروه پالت» و تولید تک آهنگ های «صدبار»، «هم قطار»، «معدن یاقوت»، «این ماجرا»، «برگ خزان»، «مجنون خیابان ها»، «پریشانی»، «فراموشی» و «سرو خرامان» بخشی دیگری از فعالیت های نعمتی را تشکیل می دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا