اخبار خانه موسیقیاخبار-بنراطلاعیه هاسایر اخبارفرهنگیکانون سازندگان ساز

چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» برگزار می شود

 

به همت خانه موسیقی ایران چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» از ۲۲ دی ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش خانه موسیقی ایران،  چهارمین دوره نمایشگاه سازخانه به همت خانه موسیقی ایران و کانون سازندگان ساز در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی از ۲۲ تا ۲۹ دی ماه در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.
همچنین نمایشگاه سازخانه در چهارمین دوره میزبان جلسات و نشست‌های تخصصی است که جزییات آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.
لازم به ذکر است قدم اول برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام و پر کردن فرم مرتبط با ثبت نام است.
همچنین به دلیل محدودیت الویت حضور در این نمایشگاه با افرادی است که زودتر مراحل ثبت نام را طی کرده و فرم ثبت نام را ارسال کرده باشند.
بعد از ثبت نام اولیه با تمامی افرادی که تمایل به حضور در نمایشگاه دارند، قرارداد رسمی بسته شده و حضورشان در نمایشگاه قطعی است.لازم به ذکر است علاقمندان متقاضی حضور در نمایشگاه تا ۱۵ آذر ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم حضور در این نمایشگاه اقدام کرده و مراحل ثبت نام برای شرکت در این نمایشگاه را سپری کنند.

علاقمندان و سازسازان محترم برای ثبت نام در این نمایشگاه می توانند به صورت حضوری به خانه موسیقی ایران مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین برای شرکت در این نمایشگاه فرم حضور را به شماره واتس آپ خانه موسیقی (۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰) ارسال نمایند.

سومین دوره نمایشگاه سازخانه در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی نهم تا ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ با نمایش آثار بیش از ۶۰ هنرمند سازنده ساز در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان و نشست‌های پژوهشی تخصصی با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد.

فرم چهارمین نمایشگاه ساز – ۱۴۰۲

دانلود فرم چهارمین نمایشگاه ساز – ۱۴۰۲

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا