اخبار خانه موسیقیاخبار-بنرسایر اخبارفرهنگیکانون خوانندگان کلاسیک

کارگاه تخصصی “توانمند سازی عملکرد آوازی در خوانندگان” برگزار شد

 

کارگاه تخصصی “توانمند سازی عملکرد آوازی در خوانندگان” به همت کانون خوانندگان کلاسیک و زیر نظر دکتر سیروان سواره، ۱۴ و ۱۵ تیرماه در خانه موسیقی ایران برگزار شد.

 

به گزارش خانه موسیقی ایران، کارگاه تخصصی “توانمند سازی عملکرد آوازی در خوانندگان” با نگاهی بر شناخت آناتومی حنجره و عملکرد تارهای صوتی و بررسی مواردی چون وضعیت صحیح بدن و بهداشت صوتی برای خوانندگان در روز اول برپا شد.

روز دوم این ورک شاپ به  بررسی مشکلات خوانندگان با تمرکز بر لزوم توجه به سیستم تنفسی صحیح و یادگیری آن و کشف رزونانس های طبیعی صدا در جهت بالا بردن سطح کیفی برای خوانندگان، آسیب شناسی حنجره و باید ها و نبایدهایی در جهت حفظ هرچه بیشتر سلامت تارهای صوتی به همراه الگوهای آموزشی و نمایش اسلایدهایی در خصوص شناخت انواع بیماری های حنجره و.. پرداخت.

این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور علاقمندان و خوانندگان کلاسیک، سنتی و پاپ به صورت تئوری و عملی برپا شد و اکثر شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی این دوره را مفید ارزیابی کردند.

گفتنی است دکتر “سیروان سواره” دارای دکتری تخصصی گفتاردرمانی و پژوهشگر و درمانگر اختلالات صدا در خوانندگان است و چند سال است در این حوزه به صورت مستمر در دوره های آموزشی را برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا